5А клас
Інформатика (І група)
Створити будь які три проекти на вибір в Скретчі за зразком → http://armonline.pp.ua/programuvannya/proekty-skretch/ (Скріншот готового проекту скинути на пошту kuxar78ok@gmail.com)
2. Текстовий редактор: презентація-пояснення теми http://www.myshared.ru/slide/766325/ ,
завдання до виконання 1) http://learningapps.org/watch?v=pqs4ameht01
2) http://learningapps.org/watch?v=pen7hhqg201
3) http://learningapps.org/watch?v=p6dry6m5n01
4) http://learningapps.org/watch?v=p2wzptcbt01
6) Перегляньте презентацію " Додавання малюнків із файлу до текстового документа та їх форматування "
7) Практична робота "Додавання зображень із файлу та їх форматування"
пройти тест швидкості друку на сайті Ratatype
Додавання, форматування та редагування таблиць
Трудове навчання 5 класи (дівчата)
Завдання на 24.03.20 (вівторок, 2 уроки)
Продовження теми «Виготовлення торбинки для дрібниць»
1) Розробити ескіз торбинки в робочому зошиті.
Створити візерунок для оздоблення торбинки
Історія
Опрацювати §19
Математика
Виконати № 1007,№ 1013, 1009, 1019
Опрацювати с. 232 – 233 Виконати № 1042, № 1046
Повторити с. 232 – 233 Виконати № 1050, № 1052
Повторити с. 232 – 233 Виконати №1056, № 1058
Інформатика
Повторити §13, с.114-115,
§15, с.128
Українська мова (І та ІІ групи)
Тема: Означення
Опрацювати параграф 51 - 52, виконати впр. 408, 415
Тема: Обставина
Опрацювати параграф 53, виконати впр. 424, 425
Українська література
Тема: Тарас Шевченко. Україна часів поета. Степан Васильченко, «В бур’янах» або Оксана Іваненко, «Тарасові шляхи». Розповідь про поета, його дитинство (на основі твору Степана Васильченка або Оксани Іваненко).
Опрацювати матеріал на с. 187 -188, читати твір «В бур’янах», подивитися відео https://youtu.be/cgLexciL0sc
Тема: Картини довколишнього світу, природи в поезіях Т. Шевченка − художня реальність, створена уявою митця за допомогою засобів образної мови. «За сонцем хмаронька пливе».
Вивчити вірш напам’ять, написати лист-звернення до Шевченка.
Англійська мова
Дата |
Тема уроку |
Опрацювати |
Д/з |
|
|
|
|
23/03 |
Парки відпочинку |
1) Впр. 2 с. 150 (Опрацювати текст, заповнити пропуски у реченнях) 2) Впр. 3 с. 150 (True/False) Виправити хибну інформацію в реченнях письмово) |
Впр. 5 с. 151 (Скласти розповідь на 6 – 7 речень про корисне проведення часу в парках) |
25/03 |
Туристичні міста в Україні |
1) Впр. 1 с. 154 – 155 (Прочитати діалог. What do children tell about their places of living – Що діти розповідають про місто, де вони живуть) 2) Впр. 2 с. 155 (True/False) Виправити хибну інформацію в реченнях письмово) |
Впр. 5, 6 с. 156 (Прочитати, дати відповіді на питання) |
27/03 |
Площі міст Аудіювання |
- Аудіозапис - Завдання |
|
30/03 |
Подорож містами й селами України |
1) Впр. 4 с. 155 письмово в зошитах (Описати різницю життя в містах та селах України) |
|
01/04 |
Визначні місця мого міста |
1) Впр. 1 с. 158 (Опрацювати діалог) 2) Впр. 2 с. 159 (Прочитай, обери правильну відповідь) |
Впр. 3 с. 159 (Поставити слова в правильному порядку, дати відповіді на питання) письмово |
03/04 |
Захист проектів «Визначні місця мого міста» |
|
|