5В клас
Інформатика (І група)
1. Створити будь які три проекти на вибір в Скретчі за зразком → http://armonline.pp.ua/programuvannya/proekty-skretch/ (Скріншот готового проекту скинути на пошту kuxar78ok@gmail.com)
2. Текстовий редактор: презентація-пояснення теми http://www.myshared.ru/slide/766325/ ,
завдання до виконання 1) http://learningapps.org/watch?v=pqs4ameht01
2) http://learningapps.org/watch?v=pen7hhqg201
3) http://learningapps.org/watch?v=p6dry6m5n01
4) http://learningapps.org/watch?v=p2wzptcbt01
6) Перегляньте презентацію " Додавання малюнків із файлу до текстового документа та їх форматування "
7) Практична робота "Додавання зображень із файлу та їх форматування"
пройти тест швидкості друку на сайті Ratatype
Додавання, форматування та редагування таблиць
Матеріали до практичної роботи
Англійська мова
23.03 – впр. 2 ст.150 ( читати текст, вставити пропущені частини); впр. 5 ст. 151 (записати речення)
25.03 – підготувати цікаві факти про парки світу
27.03 – впр. 1 ст. 154-155 (читати та перекладати діалог)
Природознавство
Опрацювати §33 підручника на с. 145-146 і записати до зошита:
- Малюнок «Основні частини клітини» (с.145, зверху)
- Який організм називається одноклітинним.
- Який організм називається багатоклітинним.
- Приклади органів рослин.
- Приклади органів тварин.
Опрацювати §34 підручника на с. 147-151
- заповнити у зошиті таблицю:
Різноманітність рослин |
||
№ |
Групи організмів |
Приклади по 2 рослини кожної групи |
1 |
Одноклітинні |
|
2 |
Багатоклітинні |
|
3 |
Дерева |
|
4 |
Кущі |
|
5 |
Трав’янисті рослини |
|
6 |
Однорічні рослини |
|
7 |
Дворічні рослини |
|
8 |
Багаторічні рослини |
|
Різноманітність тварин |
||
№ |
Групи організмів |
Приклади по 2 тварини кожної групи |
1 |
Одноклітинні |
|
2 |
Багатоклітинні |
|
3 |
Теплокровні тварини |
|
4 |
Холоднокровні тварини |
|
5 |
Хижі |
|
6 |
Травоїдні |
|
7 |
Всеїдні |
|
- Знати відмінності рослин від тварин
Опрацювати §35 підручника на с. 152-154 (читати лише про гриби) і знати:
- Відмінність і подібність грибів з рослинами і тваринами (усно)
- Будову шапинкового гриба (мал. 110, с. 152) – малюнок зробити у зошиті
- Знати які гриби називаються грибами-паразитами, цвілеві гриби, дріжджові гриби (усно).
Трудове навчання 5 класи (дівчата)
Завдання на 24.03.20 (вівторок, 2 уроки)
Продовження теми «Виготовлення торбинки для дрібниць»
1) Розробити ескіз торбинки в робочому зошиті.
Створити візерунок для оздоблення торбинки
Математика
Клас |
Тема уроку |
Завдання |
Понеділок |
||
5 - В |
Ділення десяткових дробів. Розв’язування задач |
Виконати завдання 1014, 1016, 1018 |
Середа |
||
5 - В |
Ділення десяткових дробів. Розв’язування задач |
Виконати завдання 1020, 1022, 1027 |
Четвер |
||
5 – В |
Середнє арифметичне. Середнє значення величини |
Опрацювати п. 36, виконати завдання 1042, 1043, 1047 |
П’ятниця |
||
5 – В |
Середнє арифметичне. Середнє значення величини |
Виконати завдання 1045, 1049, 1051 |
Вівторок
Історія України §14,15 ст. 78-83. Опрацювати запитання і
завдання до параграфів.
Середа
Інформатика Повторити §13, с.114-115,§15, с.128
01.04 Опрацювати параграф 9, с.86-91