5В клас

Головна » 5В клас   

  Інформатика (І група)  
1. Створити будь які три проекти на вибір в  Скретчі за зразком  http://armonline.pp.ua/programuvannya/proekty-skretch/   (Скріншот готового проекту скинути на пошту kuxar78ok@gmail.com)

2. Текстовий редактор: презентація-пояснення теми http://www.myshared.ru/slide/766325/ ,

завдання до виконання 1) http://learningapps.org/watch?v=pqs4ameht01

2) http://learningapps.org/watch?v=pen7hhqg201

3) http://learningapps.org/watch?v=p6dry6m5n01

4) http://learningapps.org/watch?v=p2wzptcbt01

5) Практична робота

6) Перегляньте презентацію " Додавання малюнків із файлу до текстового документа та їх форматування "

7) Практична робота "Додавання зображень із файлу та їх форматування"

8) До практичної роботи

пройти тест швидкості друку на сайті Ratatype

Додавання, форматування та редагування таблиць 

Матеріали до практичної роботи

Англійська мова

23.03 – впр. 2 ст.150 ( читати текст, вставити пропущені частини); впр. 5 ст. 151 (записати речення)

25.03 – підготувати цікаві факти про парки світу

 

27.03 – впр. 1 ст. 154-155 (читати та перекладати діалог)

 

Природознавство

Опрацювати §33 підручника на с. 145-146 і записати до зошита:

-         Малюнок «Основні частини клітини» (с.145, зверху)

-         Який організм називається одноклітинним.

-         Який організм називається багатоклітинним.

-         Приклади органів рослин.

-         Приклади органів тварин.

Опрацювати §34 підручника на с. 147-151

- заповнити у зошиті таблицю:

Різноманітність рослин

Групи організмів

Приклади по 2 рослини кожної групи

1

Одноклітинні

 

2

Багатоклітинні

 

3

Дерева

 

4

Кущі

 

5

Трав’янисті рослини

 

6

Однорічні рослини

 

7

Дворічні рослини

 

8

Багаторічні рослини

 

Різноманітність тварин

Групи організмів

Приклади по 2 тварини кожної групи

1

Одноклітинні

 

2

Багатоклітинні

 

3

Теплокровні тварини

 

4

Холоднокровні тварини

 

5

Хижі

 

6

Травоїдні

 

7

Всеїдні

 

 

-         Знати відмінності рослин від тварин

Опрацювати §35 підручника на с. 152-154 (читати лише про гриби) і знати:

-         Відмінність і подібність грибів з рослинами і тваринами (усно)

-         Будову шапинкового гриба (мал. 110, с. 152) – малюнок зробити у зошиті

 

-         Знати які гриби називаються грибами-паразитами, цвілеві гриби, дріжджові гриби (усно).  

 

 Трудове навчання 5 класи (дівчата)

Завдання на 24.03.20 (вівторок, 2 уроки)

Продовження теми «Виготовлення торбинки для дрібниць»

1)    Розробити ескіз торбинки в робочому зошиті.

Створити візерунок для оздоблення торбинки

 

 

Математика

Клас

Тема уроку

Завдання

Понеділок

5 - В

Ділення десяткових дробів. Розвязування задач

Виконати завдання 1014, 1016, 1018

Середа

5 - В

Ділення десяткових дробів. Розвязування задач

Виконати завдання 1020, 1022, 1027

Четвер

5 – В

Середнє арифметичне. Середнє значення величини

Опрацювати п. 36, виконати завдання 1042, 1043, 1047

Пятниця

5 – В

Середнє арифметичне. Середнє значення величини

Виконати завдання 1045, 1049, 1051

 Вівторок

Історія України §14,15  ст. 78-83. Опрацювати  запитання і 

 

завдання до параграфів.

 Середа

Інформатика  Повторити §13, с.114-115,§15, с.128

                                     01.04 Опрацювати параграф 9, с.86-91