8А клас

Головна » 8А клас   

Хімія

13.03

Фізичні властивості оксидів.

 

§29   №5              с.157

19.03

Хімічні властивості оснόвних, кислотних та амфотерних оксидів: взаємодія з водою, кислотами, лугами, іншими оксидами.

https://www.youtube.com/watch?v=gze2MHvRaqI

§30    № 4,10             с.162

20.03

Розрахункові задачі 10. Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.

 

https://www.youtube.com/watch?v=b_ZJO4ZLBL4

§31 № 4,5 с.168

02.04

Фізичні властивості основ. Хімічні властивості лугів: дія на індикатори, взаємодія з кислотами, кислотними оксидами, солями.

https://www.youtube.com/watch?v=ZQF5dlc39J0

§32      №5,6              с.172

03.04

Хімічні властивості нерозчинних основ: взаємодія з кислотами і розкладання внаслідок нагрівання. Заходи безпеки під час роботи з лугами.

 

§33       №5,11              с.179-180

 

9.04

Фізичні властивості кислот.

 

§34   № 3,5             с.184

10.04

 

 

 

 16.04

Хімічні властивості кислот: дія на індикатори, взаємодія з металами, основними оксидами, основами, солями. Реакція нейтралізації.

Домашній експеримент

1. Дія на сік буряка чи червоноголової капусти лимонного соку, оцту, розчину харчової соди, мильного розчину.  С.189-190

§35            № 5              с.191-192

17.04

Ряд активності металів. Реакції заміщення й обміну. Заходи безпеки під час роботи з кислотами.

 

§36          № 10,14                 с.201

23.04

Фізичні властивості середніх солей.

 

Навчальні проекти

7. Неорганічні речовини – представники основних класів у будівництві й побуті.

8. Хімічний склад і використання мінералів.

9. Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини.  С.206  №9-11

(ЗА БАЖАННЯМ)

§37         №     2,3     с. 206

 

24.04

Хімічні властивості середніх солей: взаємодія з металами, кислотами, лугами, іншими солями.

 

§38   №   7 ,12            с.212

Німецька мова

23.03 – підготувати цікаві факти про «Вулицю казок» („Märchenstraße“)

 

27.03 – ст.129 (перекласти слова та записати їх в словник), впр.4 ст.130 (читати)

Історія

(Понеділок - Опрацювати           § 20,  Середа - Опрацювати           §26,27)

 Геометрія

Опрацювати с. 129 – 131 Виконати №610, №614.

Опрацювати с. 140 – 141 Виконати № 648, № 650

Алгебра

Опрацювати с. 141 – 143 Виконати № 593, № 597

Опрацювати с. 157 – 160 Виконати № 684, № 688.

Інформатика

Опрацювати §3.3

Опрацювати §3.4

01.04 Опрацювати параграф 3.5

02.04 Опрацювати параграф 3.6

Понеділок

зарубіжна література      Записати в зошити визначення «Бароко». Знати представників доби та їхні здобутки

Четвер

зарубіжна література Лірика європейського Бароко. Джонн Донн «Щоб мучить мене». Читати поезію, знайти у творі символіку та поетичні образи


Трудове навчання (дівчата)

Тема: «Технологія виготовлення вязаних виробів (спицями)

Завдання на 25.03.20 (згідно розкладу 1 год. на тиждень)

1)    Виконати I Організаційно-підготовчий та II Конструкторський етап за зразком в робочому зошиті,

 

2)    Підібрати спиці та нитки для вязання.